王若琳 - Lost in Paradise

Joanna Wang
王若琳

無意聽到這首 Lost in Paradise, 被Joanna的嗓音深深吸引
二話不說把其下所有blog的背景音樂、手機鈴聲全部換成這首 Lost in Paradise.
Joanna 的唱腔接近JAZZ的風格,有人說像小野麗莎,但她才19歲哦~~~~

我想我應該會去買這張專輯(殘念~ 好像快十年沒買CD,難怪唱片業一蹶不振~~~)
不多說,打開喇叭,聽聽這首動人的背景音樂吧!

Lost in Paradise
詞曲:Peter Sven Kvint/Vincent Degiorgio 編曲:呂紹淳


I know that it might sound strange
我知道聽起來很奇怪
But you made my seasons start to change
你改變了我的季節
It happened so suddenly
實在是太意外了
Like heaven has waited up for me
彷彿天堂正恭候著我的到來

I've just been looking so long
我尋尋覓覓
Kept meeting my Mr.Wrong In every model and every size
卻總是一直遇到形形色色的錯誤對象
Now my fantasy
如今 我的愛情夢幻
Is staring at your eyes
正凝視的你的雙眼
Sometimes you think I'm beautiful
有些時候 你覺得我美麗動人
But I don't know
我渾然不知
I'll keep it to myself
我會記住你對我的讚美
You say it,
你說了
It feels wonderful
這感覺很奇妙
My smile can show
我的微笑說明了
I'm lost in paradise
我已迷失在天堂中

The letters you wrote to me
你寫給我的信
Showed me the songs I've never seen
讓我看見前所未有的徵兆
I thought every man I'd want
我猜想我所渴望的男人
Falls out of a dating magazine
都會從約會雜誌裡頭跳出來
But I konw that with you
如今 跟你在一起
That was so far from the truth
我知道一頁頁一句句的話語
On every page and evert line
都不是真的
Now you're my everything
你是我的一切
I guess you know how to read my mind
我猜想你真的非常瞭解我
I know
我知道
I guess that it shows
我猜想一切都表露無疑
The message that flows to me
浮現在我腦海中的話語
Makes it more worth than make believe
讓我明白一切都不是虛假

留言